stress

idag har jag fått gjort mycket. började dagen med att tvätta..
gick och handla mellan varven, lagade min älskade grönsakssoppa, städade hela lägenheten, sen blev det att vika en MASSA MASSA MASSA tvätt.
sen var jag helt utsliten, blev övertrött, vilade en stund & sen tog jag ett bad/dusch med alisha.
mådde dåligt efter det, sånt sjukt illamående & haft ont i kroppen - min kropp innehåller mycket stress för tillfället känner jag, vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. men ja.
mådde lite bättre sen efter en stund, jag & alisha åt en massa vattenmelon,
sen lite chips&dippa, mums!!
bästa dippan just nu tycker jag: fresh island
har typ aldrig ätit den förut, men när jag väl smakat den så har det blivit den var gång jag ätit dippa, vilket inte är jätteofta men ändå.
- just nu sitter en hel bunte killar här & kollar på någon jävla fotbollsmatch, som jag tycker är så jävla ointressant, så jag satte mig här vid datorn istället. men den är slut nu typ & de ska gå, bra för jag ska lägga alisha när som helst också.
----------------------------------------------
men iallafall tänkte bidra med receptet på min grönsakssoppa.
du behöver:
några potatisar, morötter, purjolök, gul-lök, selleri, palsternacka, grönsaksbuljongtärning & kycklingbuljongtärning, salt, peppar, allkrydda & sen en påse hönssoppa m. nudlar (typ små nudlar m. krydd/buljongblandning)
såhär gör du:
skär alla grönsaker/rotfrukter i bitar, koka & tillsätt kryddor/busoppan & koka 3 minuter till. KLART :)
ät med bröd till är ett tips.
charlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0