updateupdate

känns väldigt föör längesen, a lot of things is going on..
har flyttat till möllan, känns bra.
livet tar en liten vändning nu & det gillas.
mycket jag gjort & inte gjort men blir för mycket knappandes om jag ska berätta allt.
byggde mina naglar igår, SJÄLV. stolt. ja.
....meeeeen måste vänja mig vid det då det var ett tag sen jag "hade naglar"..
ikväll har jag sett undisbuted 3, loveee it säger jag bara! se den. se den. se den.
har inte gjort mycket mer skitkul idag nej.
måste påpeka att jag tappat blogg-lusten lite. den finns liksom inte där.
tycker livet rullar på rätt bra nu, har inget stort behov av att dela med mig av det..
men vi får se hur det blir med den saken. säger inte att jag kommer "sluta blogga"..
låter som om blogg-ning är någon form av drog som jag är beroende av.
haha. foock. men ja we will see...
luuuv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0