godkväll mina vänner

haft en jättemysig, bra eftermiddag/kväll som började med att li & nico lagade indisk mat som vi åt, sjukt gott. tack babes, för ni lär läsa detta eftersom jag ska tvinga er till det :D
sen gick vi mot bussen och linda och liam åkte med mig och alisha hem till deras farmor :) , sen kom halva släkten dit hihi :) fick träffa lilla mariyam som har blivit sååååå stor <3... 4 år nu..
minns när hon var en sån här liten tjej, här är en bild på (en gravid mig) och henne :)



sen följde linda och ali med mig på jobb och linda hjälpte mig snäll som hon är, blev klara på 40 min sen var det hem igen till dem och chillade typ en halvtimme, sen åkte aja med mig och alisha hem.
jag har gjort en mini-stor-städning här hemma hur sjukt det inte låter men skönt är det att ha det fint omkring sig, finns nästan inget värre för mig än att ha det stökigt, smutsigt. alisha har även badat & klippt naglarna idag tillomed. duktig tjej! jag ska också ta mig en dusch nu ikväll innan jag går och lägger mig hade jag tänkt mig :) imorgon står det tvätt på schemat från 13.00 och resten av dagen, möjligtvis hinner jag med någonting annat med under tiden, säkerligen :) men vi får se vad det blir isåfall, lär ju skriva imorgon, självklart!!

puss på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0