hacka is jaddddååå

haaaaaaaaaj bloggen!
haft en bra kväll, jobb gick bra, sen åt vi laxkotletter med potatis och hollandiesås eller hur det stavas?
hoppas ni med haft en bra kväll.. min fortsätter :)
aja är hemma hos mig..

vi har frostat av frysen hur random det nu inte är? bara blev så imed jag rensade ut i kylen m.m... haha.. helt plötsligt stod vi där mitt uppe i det och hackade is! haha.

men det är bara skönt att ha gjort såna saker så det är positivt va fan!

jag har även fixat min garderob idag, vilket egentligen behövs göras typ varannan dag för jag har 1 garderob till alla mina kläder och tro mig det är inte det optimala, det åker ut när jag ska hitta kläder sen är det bara in med allt igen.. 

ja jag har fan varit duktig idag asså, en stor guldstjärna till mig!
bara för att jag är glad idag så kan ni också få varsin guldstjärna, haha.
if it makes you feel any better?




bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0