hej bloggen

har inte skrivit på ett par dagar, men det har varit ganska mycket nu.
började på mitt nya jobb igår, har fått fast anställning och städar på comfort hotel malmö (:
känns riktigt bra. och jobbat även idag 08.30-13.00, har inte fått våra scheman än så än så länge jobbar vi lite konstiga tider! har fortfarande kvar mitt gamla jobb på förskolan där jag städar kväll. på väg hem från jobb köpte jag lite mat, kom hem åt lite, sen har jag städat hemma, tagit en dusch. ska snart och sola med aja tror jag sen ikväll jobb igen..

i lördes var jag i stan och shoppade lite med syrran & alisha.
blev lite födelsedagspresenter till alisha och en vårjacka (som jag får visa ngn annan gång, pallar inte ta foto nu hihi) och ett bronzepuder till mig själv :)



även ett par skor, ett par solbrillor & ett nattlinne till alisha.



var även på barnakuten i lördes, då alisha har haft mycket magproblem det senaste året och så fick hon typ ett anfall i stan, så det blev in där och nu har hon fått utskriven ny medicin och kommer att gå på kontroller på vårdcentralen då och då. så det känns lite bättre nu! stackars min älskling <3

annars just nu står det ganska still i mitt huvud, då jag är fett trött. en ny vändning nu, men snart har man kommit in i rutinerna igen.

hoppas ni har det bra allihopa.
hej så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0