hej

hej min söta kära rara gulliga fina underbara blogg.
vad skulle jag gjort utan dig?
hahaha.
nä.
men.
hej.

jag tog mig till jobbet, jag tog mig igenom det, jag är fantastiskt duktig.
sen var jag hemma hos alishas farmor och hela gänget. vi åt hamburgare, sen åt vi marängsviss.
jag blev så mätt. och jag är fortfarande mätt. det är helt sjukt.
jag, alisha & aja låg och myste i sängen jättelänge, sjukt skön säng och jag ville inte resa mig upp, men tillslut gjorde jag det, och jag och alisha åkte taxi hem. lyyyyyyyyyx!
känner mig som en uppsvälld val.
haha?



snart sängen, och det ska bli såååååååååå skönt. feber fortfarande :(
hoppas ni haft en fin tisdag.

hajdu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0