hellu bloggish :)

idag började jag jobba kl. 08.30 , min tanke igårkväll var att jag skulle upp klockan 06.30 & duscha innan jobb, men jag flyger istället upp ur sängen 07.30, LYCKAT?! men ja, en snabbdusch blev det och jag hann på minuten!
jobbade på 6 timmar i streck utan paus idag, gick ifrån hotellet klockan 14.30, helt slut.. jag gick nog igenom ca. 30 hotellrum idag och städade minst hälften. mina ben värkte, hela min kropp. när jag kom hem blev det lite mat & allmänt chill med aja, iyya och min lilla tisha. helt hemskt att känna att man inte ens pallar ta tag i sig själv och få saker gjorda hemma eller att umgås med alisha. tog en timmes vila, och efter det har det känts mycket bättre! precis vad jag behövde..



har tagit det lugnt, inget dagis-städande ikväll, måste vänja mig vid att ha detta jobbet med först innan jag kan ta tag i mig själv och göra dagiset också. men iallafall bra att jag har min privata vikarie. haha.

imorgon skulle jag igentligen vara på hotellet 07.00 men det blev ändrat till 08.00, THANK GOD! :D
helgen blir det ledighet HOPPAS JAG, och tro mig jag ska njuta :D

nu ska jag ta mig en dusch, göra allt iordning inför morgondagen, chilla med ajsibajsi & sen ska jag nanna kudden :*

fyfan vad tråkigt jag bloggar nu, jobb den tiden till den tiden och sen imorgon den tiden till den tiden.. har redan blivit arbetsskadad, allt står still haha. det får ni ha överseende med ett litet tag tills jag själv hoppas på att komma in i dessa rutinerna!

kisskiss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0