here you go

började jobba kl 8 idag, och fram tills 15.30 idag, lååång dag, men efteråt kändes det skitbra för nu är jag ledig hela helgen :) när jag kom hem så kom mormor förbi lite :) sen chilla jag bara lite med aja & alisha. städade hemma, sen stack aja på afro & jag och alisha stack och handla lite, tacos blev det till middag idag :) lite fredagsmys får man ju ha, haha. så vi åt det, och sen stack alisha och li hem till nico's familj, alisha var helt exalterad då hon skulle träffa "fiiiiiiina" eller "siiiina" .. haha sötis. så nu sitter jag här, har diskat undan och sånt, och även tagit lite bilder till bloggen, haha. finally. så here you go !
min kväll fortsätter lugnt och stilla , inget stort ska hända ikväll , blir bara mys för min del ..



& så alishas nya små-saker :)







sen måste ni ju se min vårjacka, som det just nu känns som om jag inte kommer kunna använda på typ sjukt länge :/ hit med våren!!!



vad tycks ? var inte så tråkiga nu ! haha ..

kisskiss :*


Kommentarer
Postat av: brossan

Du är bäst syrran jag är stolt över daaaaj !!! Och det va fiiina saker du köpt kram o chaaarlek

2011-02-25 @ 23:02:13
Postat av: Anonym

älskar din blogg verkligen!!! men kan du inte fotta mer dig själv o såå :P du e så söt

2011-02-26 @ 02:34:22
Postat av: lollo

man tackar man tackar :) hmm, ja jag kan väl försöka :) hehe.

2011-03-01 @ 16:31:19
URL: http://ilovemyalisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0