jag vet

jag vet jag skrev inte igår.
jag vet.
och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det.
jag är sjuk okey.
leave me alone!! haha :)
nej men seriöst, min förkylning har brutit ut, och jag gillar det inte.
har fått feber, men trots detta kämpade jag mig igenom ett segt jobbpass igår.. kvällen spenderades framför tv:n vilket inte händer ofta. men fyfan, jag har blivit besatt nu, jag skojar inte nu när jag säger att tv:n står på & jag har suttit och kollat oprah här till morgonen..
jag tycker fett synd om mig själv med, för jag ska jobba sen.. men ja, jag tror jag lyckas ta mig igenom det.. annars får jag se om det går att fixa vikarie, får se hur jag mår sen..

idag har jag bara tagit det lugnt, kollat tv, ätit frukost, städat undan, snackat i telefon.. :)
skönt.. och dagen fortsätter så, för jag har varken ork, eller lust till något annat just nu, vi får se sen ikväll hur det blir då.

laaaaaaaaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0