konstiga drömmar och semlor

har haft såna konstiga drömmar inatt, saker som skulle hända idag blandat med saker som ska hända i framtiden, och massa sjukt.. mina närmsta blandat med kineser och gamla platser i mitt liv.. kan inte tyda ett skit ur denna drömmen? bara allmänt konstig.

vaknade av att jd knackade på dörren, och hon hade köpt bullar & semlor! så gullig!
snacka om att jag har dratt i mig ett antal kalorier dem närmsta dagarna, både marängsviss igår & semlor idag men man får njuta av livet så länge man lever, haha eller hur?
så det blev en god frukost, sen har jag duschat , gjort vid både mig och alisha och nu ska vi ut och leka med tisha, och kolla in nya netto på möllan! haha. måste göra premiär. för tro mig jag lär bli stammis!

senare: jobb, solarie, mat, mys med jd&alisha <3

happy day! och hoppas detsamma för er mina vänner, mwwwwwwah <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0