midnattsblogg

blir en liten midnattsblogg. haha.
tröjan var perfekt, jobbet gick bra.
resten av kvällen har jag hjälpt aja med engelsk-läxan (tur att det finns något man kan hjälpa till med), diskat och plockat undan. har även gjort alisha nattklar och legat och myst med alisha i sängen, läste "fiffi & birger" hennes nya favvo, OM OCH OM OCH OM IGEN... tillslut somnade det lilla livet <3 nu ska jag göra mig själv "nattklar" .. hoho, nästan lite kul nu när jag fått en riktigt bra rengörings-serie utav mamma som hon använt när hon jobbade med ansiktsbehandlingar m.m :)



efter det ska jag sova och ladda upp inför den spännande utbildningen imorgon, wish me good luck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0