min dag idag

min dag har sett ut såhär idag, jobb 09.30-16.00 på hotellet. ganska slut efter det, men när man kom hem stod middagen på bordet, min iyya är fööör söt :) tack baby. efter det gick jag, iyya & alisha till apoteket där jag hämtade ut alishas nya medicin, sen stack vi till netto och småhandla haha.
"neeeeeeeetttoooo, har ni vatt på neeeeeeeeettto?"
blev lite smått & gott till alisha.. (bilder, jaa... imorgon?)
sen kom vi hem och hade BIG TROUBLES med att få i alisha sin medicin, hon låg och storböla i typ en timme, vi dividerade hit och vi dividerade dit. släppte det lite & stack till solariet, kom hem och lyckades få i henne det genom att blanda i lite saft-koncentrat, citron, hälla i det i ett drinkglas & lägga i en isbit :D annars har det bara varit mys här hemma, kvällsmackor som vanligt, lite undanplockning, tv, musik & så.
gud vad jag önskade att jag orkade dra fram kameran och bjuda på lite pic's men jag är ledsen. det får helt enkelt bli en annan dag. imorgon blir det full rulle på hotellet igen, börjar 08.30 & alla som ska vara med i melodifestivalen och alla ljudtekniker och allt ska på bo hotellet & ha sin fest där. så det lär bli mycket att göra. sängen kallar snart för annars lär jag vara levande död imorgonbitti när jag ska stiga upp!

hoppas ni alla haft en bra dag & om inte, så blir det kanske en bättre imorgon :)
puss puss puss puss puss

Kommentarer
Postat av: iyyaa

hahaha har ni varit på neeettttto hahah :D jajjjoou <3

2011-02-24 @ 23:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0