shashaaaaaaaaa

dagen har sett ut såhär:
jobb 08.30-13.00
hem och städa & lagade mat åt med iyya, aja & alisha.
stack till förskolan och städade, tog mig två timmar idag.
sen blev det citygross med iyya och alisha :)
handlade lite mat & även nya pennor till alisha som hon skulle ha i sina nya penn-lådor från ikea :)


sen stack vi mot solariet, tog 20 minuter var ca. skönt som fan med lite avkoppling, har typ värsta träningsvärken i mina ben och ont i fötterna. städade hela 14 hotellrum idag!

sen blev det hem, packade upp allt, åt lite kvällsmackor och nu kallar sängen strax.
imorgon får jag liiiiiiiiiite sovmorgon, min chef ringde innan och sa att det blir 09.30 för mig imorgon!
I NEED.

mwaaaaaaaaaah :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0