snacka oooooom...

jag vet det har varit fett kasst på blogg-fronten de 2 senaste, eller vänta blir det 3 senaste dagarna? hursomhelst, sorry. men har inte haft tid helt enkelt och så är det ibland.

sist var väl att vi var på födelsedagsmiddag hos mormor&morfar i lördes, och där spenderade vi hela kvällen, sen sov mamma hos oss & hon har stannat ända tills idag!

så i söndes var jag och mamma och handla lite & ute med alisha, sen drog jag till hbg, sen jobbade jag.

och igår satt jag och försökte få fatt i vårdcentralen halva dagen, och det lyckades jag dock inte med. så var jag ute med alisha, hon somnade vilket var mindre kul. och jag trodde att jag skulle förfrysa, så det blev hem igen och jag somnade själv. sen drog jag mot jobb, sen när jag kom hem blev det thai-mat med li, nico, mamma och alisha. supergott var det. men drack typ 5 liter vatten efter det. så sjukt törstig man blir av den maten.

och så kom vi äntligen till dagen idag, som började så jävla bra asså! min chef ringde mig och har hittat fast jobb på dagarna till mig, och ska på utbildning redan på torsdag!! vill inte uttrycka mig mer om det förrens närmre, men det ser lovande ut och det innerbär isåfall väldigt väldigt mycket för mig.
så jag har levt ut min lycka idag asså, dagen har känts jättebra. jag, mamma och alisha var i stan och köpte en cam med inbyggd mic, så vi kan skype:a! skaffat mig ett skypekonto finally, så nu håller jag kontakten med danmark gratis!

och så när vi var i stan fick jag en jättefin alla-hjärtans-dag-present utav mamma! sjukt glad för den.
kolla vad fin ...


och jag och alisha fick även jättefina presenter av syrran häromdagen, jag fick ett fint linne & alisha två tshirts. det får jag inte glömma att nämna <3

hursomhelst, vi åt thai idag igen inne i stan, men på ett annat ställe! sen följde jag mamma till stationen på triangeln och vinkade hejdå! sen promenerade vi hem, gjorde oss redo för att åka mot jobb, och jag har jobbat, alisha har badat och lite sånt.

snacka om update!
haha.
charlek <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

förväntar mig cam bilder med linnet & tröjjorna ;)

2011-02-15 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0