sweeeeeeeeet

hej på er snyggingar! igår förmiddag kom min bror hit på lite kaffe hur nice som helst. efter det drog jag igång med lite tvätt, men torktumlaren funkade inte så nu har jag typ fullt med kläder som hänger exakt överallt i lägenheten, fint :)
sen stack jag och alisha till ica, handlade lite för vi skulle hem och göra spagetti med köttfärssås :) sen blev det att diska undan, sen hade jag och alisha en ensam myskväll för att det fanns inte en enda jävel som ville umgås med oss igår, hehe. så att så här såg kvällen ut:


vaknade för typ en timme sen, och tanken slog mig att jag skrev ju inte i bloggen igår. guuuuuuuuuuuuud! & nu tror jag att hela världen går under, haha. men nej mina vänner, frukost för min del kanske? japp. har dock ingen aning om vart dagen leder men det får vi la se! usch upp TIDIGT imorgon igen.. men that's life haha :)

hoppas ni hade en bra lördagskväll igår <3

Kommentarer
Postat av: brossan

Hahaha du e bäst !! Kram brossan

2011-02-28 @ 12:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0