where is the luuuuuve

nu för tiden ser jag inte vänner på samma sätt som innan, självklart har jag ett fåtal som jag verkligen vet är äkta.. men världen har förändrats, inte bara vad det gäller ens vänner, utan med allt & alla runtomkring en.. mycket skitsnack, folk går bakom ryggen på varandra, sviker, sårar, skadar och det värsta av allt är att det inte verkar finnas några skuldkänslor i att göra någon illa längre. var finns äktheten? och var finns kärleken? var finns det som egentligen betyder någonting.. världen börjar bli kall och ytlig.. mycket tankar som snurrar omkring i ens huvud faktiskt när man börjar tänka i dem banorna.. vem instämmer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag instämmer

2011-02-12 @ 18:17:43
Postat av: Anonym

håller meed dig till 100

hjärtat



2011-02-14 @ 20:51:28
Postat av: Anonym

håller meed dig till 100

hjärtat



2011-02-14 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0