blir en liten nattblogg här..

har haft fullt upp hela dagen då jag först tvättat , gjort mig och alisha iordning sen var och hämta skorna, sen fixa jag tvätten, sen drog jag till rosengård, sen var jag hos linda, karim och sho.. var där hela kvällen med alisha, riktigt kul :) sen promenerade vi hem från annelund, alisha somnade i vagnen & när vi kom hem la jag henne i sängen , sen har jag själv bara flummat runt på nätet, plockat undan lite , ätit och gjort mig sängklar haha..
ska hoppa i sängen alldeles strax. (kanske inte hoppa då alisha lär vakna isåfall) haha, men ett huvudhopp i sängen just nu hade inte suttit fel. har sjukt ont i mina ben, vet inte varför, men jag kanske växer haha. "sålänge det finns liv, finns det hopp" inte sant? :D

nej mina kära hjärtevänner om man ska göra det, istället för att sitta här och uggla..
ska DOCK inte upp tidigt imorgon och har ingen tid att passa förrens fram mot eftermiddagen. skönt känns det också. men alisha lär ju väcka mig om ingen annan gör det :)



sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är min älskade vän! <3

2011-01-27 @ 21:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0