fredagsmys

min fredag har bestått av storstorstorstädning :) även fått städat till vår hamster couscous hehe. sen stack jag och alisha till affären handlade in allt inför kvällen :) elcy kom nämligen på middag det blev kyckling, klyftpotatis, sallad sås sen lite godsaker hehe :)
vi har haft jättemysigt, alisha var helt överlycklig att se elle, det var längesen så inte konstigt..
vi åt, sen satt vi och snacka chilla, sen drog vi och kollade på lägenheten som jag möjligtvis ska flytta till! så va vi där en stund, sen stack vi hem igen kollade old-school musik videos sjöng lite som vanligt hehe :)

.. nu har jag diskat undan allting och har ordning och reda igen!



sick bur min hamster har va? hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0