friday

har haft en soft morgon, duschat fixat mig, ätit frukost, städat, bäddat rent, super skönt :)
snart ska jag ut och leka med alisha, vi ska gå till någon lekplats, vet inte vilken men vi får se vad det blir!
ska blir roligt att göra något kul med henne :)
funderar på att ta ledigt idag, och göra jobbet söndag förmiddag ist. eftersom det är möjligt nu när det är helg, så jag får se vad jag bestämmer mig för sen :)

annars är det väl bara allmänt soft med fredag idag, helg överhuvudtaget, helt jävla underbart..
har haft fett ont i ryggen från veckans jobb, vet inte varför men sov rätt kasst inatt på grund av min rygg :/ men nu är det borta, och det tackar vi gudarna för! jadddddåååååå...

önskar er alla en trevlig fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0