godday

fredagen igår bestod av storstädning hemma, sen kom j kom hit & så följde hon & alisha med mig på jobb, sen var vi & handlade mat & sen var det allmänt mys hemma bara. åt middag sen kollade vi på lotta på bråkmakargatan & den slår aldrig fel. hon är grym.

-"har du ingen näsduk?"
-"jo, men den lånar jag inte ut till dom som jag inte känner"

-"men lotta, varför klistrar du korv på fönstret?"
-"för dom fastnar mycker bättre än köttbullarna"

idag ska jag & alisha åka till l & alishas kusin liam antagligen, OM han inte är för sjuk?
han fick feber igår, stackars liten. det är aldrig kul när småbarn blir sjuka...

känner hur en förkylning är på ingång på mitt håll med, precis som det inte är nog med att jag varit sjuk ca. 2 gånger på raken precis? hoppas det inte blir värre än såhär.

satt precis inne på cdon.com tänkte beställa lite barnfilmer till alisha, men en del av dem jag ville ha var slut i lagret, så jag väntar nog med det..

later babes.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0