goderafton

hemma från att ha jobbat, handlat och så :)
har ätit middag med aja & alisha, såhär kreativ var jag vad det gällde maten idag:


ehm. inte så kreativ :/

iallafall, alisha&aja var på entré medan jag var på jobb & så.
& hur gullig är inte aja som köpt nya skor till tisha?
sjukt fina, i like alot.



hon fick även ett musse-mjukdjur!
snacka om att alisha blev lycklig, det är ju hennes ÄLSKADE mimmi's man!



hon har redan en MEGA-mimmi som hon fått av li&nico som hon älskar över allt annat, hon ska vara med när vi äter, sover, allt :) nästan så hon blir behandlad som en riktig människa här hemma? :s hur wierd det nu än är. nu när jag skulle ta bild på hennes nya musse så skulle jag även TVUNGET ta en bild på mimmi, så i share it...


alishas hjärta.

resten av denna onsdagskväll blir det bad, film & allmänt mys..
vardagarna är sig lika som vanligt. men det rullar på.

tack & hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söta skor :) oh musse skit gulligt! saknar er kärleek iyyyaa! <3

2011-01-20 @ 16:34:22
Postat av: Lollo

ellerhur i like. love u<3

2011-01-20 @ 19:49:54
URL: http://ilovemyalisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0