gud är god

shenna bloggen lollo här ofcourse.
har haft en skit bra dag idag, den började med att lilla aja kom hit, så gick jag, hon & alisha & posta några brev som jag skulle få gjort & gjort blev det :) sen drog vi ner i polack-källaren haha, låter sjukt? men dock sant! köpte lite smink där & sen drog vi till triangeln&stan. linda&liam kom dit oxå :) fick köpt en hel del mycket nöjd, lägger in bild sen på det jag köpte!

när vi kom hem lagade vi kyckling med ris & café de paris sås, sjuuuukt gott & är sjuuuuukt mätt vill typ dö.
aja pillar mig i håret/masserar mitt huvud just nu & det är ÖVERNICE, har såna spänningar i huvudet så snart sliter jag av hela peruken ;) haha!

när man orkar ta sig samman efter denna måltiden så ska jag plocka undan efter maten sen ska vi gå till hemmakväll och hyra film. mysfaktor 100? yes darling and i love it.

alisha har varit sån snällis idag btw, lyckan har varit på min sida, det var den ju dock inte igår. maybe that's why i deserve it today? gud är god.

pusshej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0