hola!

fan va kasst det blev med bloggandes igår, hade inte den bästa dagen igår om man säger så, ingen motivation till något alls, var så sjukt trött/seg i kroppen & pallade verkligen inte ett skit. skaffade vikarie till jobbet på kvällen, stack hem och SOV.
har inget mer att tillägga.

idag har det däremot varit en bättre dag, tvättade lite imorse, storstäda hela lägenheten, myste med alisha, åt varma mackor och så :)
pratade lite med a inann, ang. ett jobb på ett café, så när alisha har kommit igång hos dagmamman igen ska jag antagligen provjobba där, bli upplärd & kanske skickas på kurs, sen blir det kanske lite mer jobb för min del, dagtid där :) 
sen kom s förbi med en sak, och jag fick lämnat alishas julklapp till karim. hur dumt är det inte att man FORTFARANDE har julklappar liggandes? btw, kul att se dem båda, jag ska göra slag i sak och gå hem till dem en dag, och även min kära vän polski. jag har två "lindor", så nu får jag kalla den ena polski så det inte blir alldeles för förvirrande.
hur som helst, saknar dem mycketmycketmycket. och där spenderade jag ca. hela förra vintern hemma? :)
så det är egentligen hur tråkigt som helst att det inte blivit så mycket mer med det förutom små träffar och samtal! det ska bättras! har trots allt bara en 10-15 minuters promenad dit?

iallafall.
åkte till jobbet efter detta, alisha var hemma hos sin farfar och aja imedans.
det gick bra på jobb, inte jobbigt alls utan det flöt bara på, hur skönt som helst.

nu är vi hemma igen, jag och lilla tisha.
hon kollar på lotta på bråkmakargatan & jag bloggar. snart ska vi äta lite, ta ett bad & så ska jag sätta på en utav de filmer vi hyrde i lördes, då jag bara har sett en utav dem än så länge! :)

så det blir en bra kväll, inget kan komma i min väg. får jag hoppas? :) haha.
hoppas ni alla har en trevlig kväll..

ciaociao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0