holla holla, at you girl

godafton mina vänner.
vilken dag jag haft idag, vart uppe tidigt & lämnade alisha hos hennes farmor&faster&co. för att jag skulle iväg ett par timmar för en sak (: sen åkte jag & linda hem till dom till lilla alisha & alla andra. sen kom huvudvärken, en massa tankar & plus att jag var hungrig, allt blev kaos & när jag skulle åka hem kom smarta lilla jag på att jag glömt nyckeln hemma så fick stanna ytterligare. efter många om & men så åkte vi hem, alisha somna på vägen & nu sover hon sött. jag har rensat tankarna lite, tagit en dusch & ska strax ta nått att äta. kanske nyponsoppa? min nya favorit. haha, MUMMSS ..




fy fan vad jag har börjat njuta av tystnad & ensamhet ibland. vilket jag alltid haft riktigt svårt för innan. känner att jag har mycket stress inom mig som kommer fram ibland & då bara man längtar efter dessa tysta ensamma stunder, som man egentligen har jävligt sällan.
typ att bara
sitta
& glo,
eller whatever. bara det är tyst. haha.

snart ska jag göra slag i sak & boka en tid för ansiktsbehandling. min syster & nico har varit så söta och gett mig presentkort på detta i julklapp! då blir det en tyst & ensam stund DELUXE :) and i f*cking need it!



nu blir det käk.
see you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0