läääängesen eller VAD

sjukt längesen man var här inne och skrev nu ju..
kanske något man skulle börja med igen?
måste säga gott nytt år! nytt år, ny start? eller?
man kanske ska plocka ut det goda ifrån förra året, och tillägga nya bra saker till det i det nya året istället.

har hänt mycket sen sist, vet knappt var jag ska börja..
kortfattat;
*
bor kvar i möllan, flyttar snart antagligen :) men inte långt härifrån däremot.
* alisha har fått världens finaste kusin - LIAM <3
* jobbar på en städfirma för tillfället.
* alisha har blivit riktigt stor, mycket har hänt - hon är snart 2 år :) om mindre än 2 månader, hur galet det än känns när man tänker på det!
* jag har gjort 2 nya tatueringar :)
* alisha har börjat hos världens bästa dagmamma på möllan.
* jag har klippt pagé & mitt hår är för närvarande ljust.

TRO MIG det finns mer att tillägga men vi får ta allt som det kommer mina vänner..


ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0