min torsdag

började dagen med lite tvätt, har börjat "småtvätta" lite ist. för att samla på sig en FET jävla hög, som man hellre dör än att tvätta. fick tvättat mina vita converse idag med, men de blev inte helt vita, ska jobba på dem lite till. men mina grannar har nog klassat mig som en 80-årig alzheimerstant eller bara en allmänt YR människa, för att jag glömmer alltid tiden, glömmer att hämta tvätten, glömmer tillochmed kläder i torktumlaren. men det konstiga med det hela ÄR ATT.... dom blir ALDRIG sura på mig.



hursomhelst, tog en dusch, käkade m.m.. drog till bussen, stack hem till aja&co. lämnade alisha, åt lite där sen jobbade. gick väl helt okej, kände mig ganska seg i kroppen efteråt, men det har släppt nu, har ätit, badat, chillat, OCH visat aja mina otroliga kunskaper vad det gäller europas länder 8) KUNSKAPERNA KAN JU DOCK DISKUTERAS DÄREMOT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0