panik, humor, utbrott och annat

så rädd jag var igår att jag inte skulle vakna imorse. var sååå jääävla rädd. haha.
min chef skulle hämta mig imorse, och jag tänkte bara

jag får sparken om jag inte vaknar
jag får sparken om jag inte vaknar
JAG FÅR SPARKEN OM JAG INTE VAKNAR

& jag vaknade på djucys första försök med att ringa! DIRR!
SEN ringde ali, SEN aja, & SEN kom alarmet. haha. sååååå onödigt för jag var redan vaken!

det gick bra på jobb, var på transportsstyrelsens fartygsavdelning eller något sådant, oooo
mycket fint mycket fint. träffade på en sjukt ball snubbe/man som jobbade där...
jag står och städar, någon säger BU
jag vänder mig om
han säger: blev du rädd?
jag: nej, jag trodde du sa DU
han skrattar och säger nej.
ett par sekunder senare.....
han: DU?
jag: ja?
han: BU
HAHAHAHAHA! humor motherfucker!
sen hade vi ett trevligt samtal så jävla ball han var!

kom hem & var sjukt trött, tog en nap på typ en halvtimme, och det var det sjukaste. för min syster sätter på musik & jag trodde det var mitt alarm & att jag aldrig ens varit på jobb så jag flyger upp, men jag hade ju redan jobbat? sär varning.

så var det bara dags att göra sig iordning och bege sig mot nästa jobb, nu är allt avklarat & vi är hemma efter det & en runda i affären, & efter ett litet alisha-utbrott pga. dom F*CKING tuggumi-automaterna som finns i alla förbannade affärer? dom borde utrotas!

.. så fort jag kom hem började jag städa hemma? så trött efter en hel dag med jobb & ändå fortsätter jag när jag kmr hem och börjar städa hemma? stördsvar: JA!



ska iallafall städa klart nu hursomhelst, för jag tog en paus för bloggen...
sen blir det ngt att äta, min mage pratar för fan med mig.

love love love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0