she ain't a model but cameras flashin'

har sovit till tolv idag. skönt att kunna känna sig utvilad!
ätit lite frukost & tar det allmänt lugnt här hemma just nu.
alisha kollar på astrid lindgrens jul som vanligt på tv! & leker med lego samtidigt? haha skills
ska åka och jobba sen & funderar på att laga soppa med alisha innan dess :)

igårkväll trodde jag fan att det skulle komma mer snö, och jag tänkte bara HELL NO! alltså snön kommer vara min död, långsamt och smärtsamt.. det är omöjligt med en barnvagn när det är snö, och även om jag har en pulka till alisha så är det ändå inte ett alternativ när man ska på bussen m.m.. & jävlar i det vad jag är glad att det inte blev mer snö inatt :D halleluja moment
haha



nu blir det en cigg, ja fi fan vad den kallar på mig!
JALLA BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0