shenashena

idag vaknade jag av näsblod, vilket händer mig JÄVLIGT ofta? har börjat undra vad fan det kan bero på egentligen? hade även detta VÄÄÄÄLDIGT ofta när jag var liten, och nu på senaste har det börjat igen...
var inne och kolla på internet, men där står det att det ofta beror på att man har ngt känsligt blodkärl i näsan, men det kan också vara en sjukdom som är orsaken till detta. kanske något man ska kolla upp om det upprepas mer? det stod även att en läkare kan bränna det blodkärlet som brister om det är ett visst känsligt blodkärl som är orsaken till blödningarna.



iallafall har jag varit hemma hos mormor&morfar hela dagen lång, sen kom jd dit, så körde morfar oss till mitt jobb. jobba, sen drog till citygross handlade lite, drog hem, gjorde hemmagjorda hamburgare, mycket gott :)
nu chillar vi här hemma, fett mätta. ska ta tag i disken m.m snart, sen blir det allmänt chill...

adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0