shenna bloggen

idag sov jag ut, eller iaf. så länge som det gick att sova.. skönt men att sova länge innebär alltid huvudvärk mer eller mindre, så har lidit av det idag, men inte så farligt så jag inte stått ut!
iaf, hade en lugn morgon frukost, duscha, duscha alisha, fixa oss,  drog hem till alishas farmor och lagade spagetti och köttfärssås åt hela ligan :D blev mycket gott.. efter maten stack jag på jobb, gick bra, inte alldeles för trött nu efter iaf.
är hemma hos alishas farmor, dom bakar kanelbullar och jag sitter här & längtar efter att få smaka, haha sån bebis?
blir antagligen något inlägg senare när jag är hemma :)
pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

schysst man är bjuden på köttfärsås och kanelbullar då :SSSSS

2011-01-27 @ 21:05:08
Postat av: lollo

haha vem ?

2011-01-27 @ 22:46:28
Postat av: Anonym

djuc!!!!

2011-01-29 @ 00:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0