uppdatering

har blivit lite dåligt med bloggningen igår/idag men har inte riktigt haft tiden så det får ni ha överseende med mina vänner..

gårdagen innebar att jag skulle åka och jobba, men väl framme kom jag på att jag glömt nycklarna, smartass. så det blev mcdonalds istället och sen stack vi hem till linda och liam och var inte hemma förren sent.
idag har jag och alisha varit och handlat lite, ätit lunch sen stack vi iväg till helsingborg sen lämnade jag alisha till aja & stack till jobbet. det gick jättebra idag, ingen trötthet alls under tiden, men den kom ju såklart efteråt. men lite mat hjälpte. åt kycklingfilé med ris och sås, mycket gott aja & fammmoooor :) nu är jag och alisha väl hemkomna, helskinnade. haha. just so you know.

sängen kallar om inte alldeles för länge. men det där kan också vara en fet lögn by me. haha.

kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0