vad jag gjort och inte gjort

igår var jag hemma hos alishas farmor sen stack vi till linda&liam, satt där hela kvällen hade hur trevligt som helst :) har även lite bilder, men är på en annan data nu.

idag har jag varit & skrivit nytt kontrakt med min chef, sen stack jag hem fixade mig och alisha, drog och handlade lite, sen hem och åt fort, sen till lindas jobb och lämnade en sak, sen nu sitter jag hos alishas farmor igen, ska käka pizza sedan bege mig mot jobb 2 timmar ca!

känner mig helt slut idag eller just nu hade helst velat lägga mig och sova en stund, vilket inte känns möjligt just nu.

blir antagligen lite mer bloggandes senare, med lite pics bland annat.
nu är det alishas tur att kolla film på datan :)
puss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0