waddup

tidig morgon idag, ja för fan mina ögon känns fortfarande svullna? sick.
det var inte många timmars sömn man fick inatt. det var många goda skratt igår kväll med djucy & lille tisha :) men det var fan värt det & jag hade inte kunnat somna på studs, men nog om jag hade lagt mig,
MEN det finns det helt enkelt ingen anledning till att göra nu :)

det gick bra på jobbet, blev klar snabbt & sen var det bussen hem, stack inom konsum, köpte kyckling & potatissallad som jag nyligen käkat till lunch, sitter här mätt och belåten ska knäcka en redbull så man vaknar till liv igen HAHA..
det sunda livet har börjat, eller va säger ni? :)

sen blir det att ta disken & få det undanplockat !
& så lite senare blir det hem till alishas farmor, fastrar & farbröder :)
MED LINDA & LIAM. glömmer vi absooooooluuuut inte. :)
och så blir det jobb igen, paalllllaa.. men idag är det fredag så det är sköntSköntSKÖNT!

later bitches
(in a good way)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0