090310 <3

alisha 2 år. känns som tiden har gått så fort fast ändå inte. kan nästan inte minnas tiden när du var en riktig liten bebis, men stunden då jag fick dig i min famn kommer jag aldrig aldrig glömma, det var det finaste ögonblicket i mitt liv, den mest underbara känslan jag har haft. hon är verkligen det bästa som har hänt mig, min ängel, min prinsessa mitt livs glädje. min lilla skyddsängel som kom till världen och förändrade hela mitt liv, mig, och fick mig att gå den rätta vägen i livet. under dessa två åren som gått har hon gett mig så mycket glädje och gett mitt liv ljus. dem värsta stunderna får hon till dem bästa, och jag har utvecklats så mycket som person sen jag blev mamma till denna lilla vackra tjej. är så jättestolt och tacksam för att just du är min dotter, för dig hade jag gjort allt.. bokstavligt talat allt. du får mig att kämpa och aldrig ge upp. det är en helt obeskrivlig känsla att tänka på hur du har utvecklats för varje dag, vecka, månad, och år som gått, att jag har skapat dig, att jag är din mamma helt enkelt. men det är det finaste som finns, att få vara just din alldeles egna mamma <3 jag älskar dig alisha & finns här för dig natt och dag, år efter år efter år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0