barnkalas <3

bloggen bloggen bloggen, jag har inte skrivit i dig på typ? hela veckan? förstår att du känner dig tom men jag lovar ska fylla ut dig mer i tiden som kommer hehe :)

har jobbat och slitit hela veckan, och i torsdes var det alishas 2års dag, den firade vi genom att efter mitt första jobb åt vi lite choklad, hon fick presenter av mig, sen tog vi på finkläderna & åkte iväg till farmor för lite firande med presenter av linda och tårta och mys. sen blev det jobb igen efter det så hade ju såklart bestämt mig för att ha kalas för andra delen av familjen & vänner IDAG.. så det har vi haft och det har varit jättelyckat, är super nöjd med alishas dag.. har en så fin familj & fina vänner I LOVE ALL OF YA <3 stort tack!

bilder på alisha sen i torsdes:





bilder från kalaset idag det får ni imorgon då jag inte är upplagd för att lägga upp bilder just nu. :)

har finbesök från danmark det vill säga min kära mor & även min älskade iyya är här.
snart är det väl sovdags, och imorgon väntar en ny härlig & LEDIG dag. I LOVE.

kärlek<3

Kommentarer
Postat av: brossan

Tack själv min goa syster !! Du är så grym ! Jag är stolt över dig, kram brossan

2011-03-12 @ 23:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0