chili con carne

finally, en veckas jobb avklarat. sitter ner på riktigt för första gången denna vecka haha. vill inte resa mig.
ska bara sitta här. hela helgen tills måndag. haha nej men fyfan vad skönt det är att sitta.

jobbade på hotellet till tre idag, var hemma en snabb runda sen blev det iväg till nästa jobb, vilket var myyyycket trevligare eftersom jag hade min lilla linda hos mig :) nu är jag äntligen hemma, har handlat mat som jag ska laga nuuuuuuuuuu, för jag förtjänar en god middag även om klockan är vad den är. chili con carne blir det!
sen ska jag städa hemma.

städa städa varje fredag det tycker jag är kul. eller inte. kanske om det vore så att jag endast städade på fredagar. men hela mitt liv går ut på att städa nu mera. öhh.
men fyfan vad glad jag ska vara när pengarna rullar in som dom ska haha.
då är det värt slitet.

nej nu ska jag laga maud.



trevlig fredag mina vänner,
pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0