snabb kvällsupdate

jobbade 08.00-11.30 idag, gick hur bra som helst fanns inte så mycket att göra på hotellet idag, så blev lite kortare dag för mig. kom hem till min prinsessa åt lite & vilade. sen blev det mot nästa jobb tillsammans med min nya kollega haha :) gick bra det med, väl hemma har jag fixat här hemma och nu ska jag fantamig sova. upp om 5 timmar, kl 6. ska vara på jobb halv åtta. så ja, time for sleep, det var det för längesen men hur ska man hinna med allt liksom. haha. wish me good luck!

dagarna bara flyger iväg nu när man jobbar hit & dit, men samtidigt skönt att ha kommit igång, för nu känns det faktiskt bra börjar få koll på allt :)

har verkligen inte tiden att sitta här & flumma
GODNATT

ni får nöja er med en bild på mig och alisha som vi tog i helgen haha :) väldigt vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0