stress, vila och dop

skulle upp kl. 6 i morse för att hinna allt lugnt och stilla. så blev det ju dock inte, vaknade i en hast kl. tio i sju, men hann det gjorde jag fantamig, fyfan såg ut som om jag nyss stigit upp ur graven, (så var det ju nästan också), men ja väl på jobb sprang tiden bara iväg och helt plötsligt var jag hemma , blev lite käk, läste böcker med alisha och sov.. lite för länge, men det var välbehövligt och jävligt skönt att få känna sig utvilad. efter det blev det direkt ut i kylan mot nästa buss & till nästa jobb, gick bra det med och ja roligare än så har dagen inta varit. vardagarna är sig lika.

jag och linda har döpt våra städredskap idag:
dammsugaren bettan
mopp-vagnen berit
städvagnen gunilla
och moppstativen nisse&nils
och sist men inte minst trasan tarzan

haha fantasifullt.

nu ska jag ta mig en fucking dusch för jag är allt annat än fräsch efter allt jobb.

kisskiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0