sunny daaaay (:

idag vaknade jag vid nio, drog direkt igång med 2 maskiner tvätt. inte mer, eftersom torktumlaren FORTFARANDE är sönder, vilket är jävligt kass, så resten får jag ta imorgon efter jobb! städade hemma, hängde upp tvätt. käkade frukost & sen duschade jag och alisha, sen drog vi in till stan (jag, alisha & jd), sjukt fint väder, fick användning av mina nya brillz idag :D jag har nu förberett mig lite inför alishas 2-årsdag på torsdag, köpt ballonger m.m..



sen käkade vi thai på pamir, så jävla gott :)

köpte även en ny mascara & ett puder nere i polack-källaren haha ..



på väg hem somnade prinsessan !


nu blir det chill hemma en timme ca. sen blir de hbg antagligen.
kysshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0